Aankomst en vertrek - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke Brouwers - WaarBenJij.nu Aankomst en vertrek - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke Brouwers - WaarBenJij.nu

Aankomst en vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Juli 2017 | Nepal, Kathmandu

Hoi allemaal,

Ik schrijf het eerste verslag vanuit een hotelkamer in Kathmandu. Het is hier nu half 10 in de ochtend en ik ben net klaar met ontbijten en ben lekker uitgerust van een lange reis. Ik ben gisteravond om half 7 geland op het vliegveld van Kathmandu. Het begon toen net donker te worden. Daar werd ik opgehaald door iemand van de organisatie waarbij ik vrijwilligerswerk ga doen. Ze brachten mijn naar het hotel waar ik voor een nacht zou blijven waarna ik naar de plek waar ik ga werken wordt gebracht. De reis naar het hotel zaten al vol met eerste indrukken. Zo was ik al heel verbaasd dat de auto's allemaal links rijden. Onderweg heb ik al veel zwerfhonden en zelfs koeien op de weg gezien. Het was spitsuur dus het was vrij druk op de weg maar mijn chauffeur kon zich goed overal doorheen manouvreren. Naast al het verkeer moest hij ook soms grote gaten in de weg ontwijken. Deze gaten komen door de aardbeving en zijn nog niet gemaakt. Ook zie je af en toe huizen die verwoest zijn door de aardbeving maar over het algemeen zijn de huizen in prima staat.
Zometeen ga ik mijn begeleider ontmoeten die mij gaat vertellen wat ik precies ga doen met mijn project en wanneer ik daar naartoe gebracht wordt. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Groetjes, Marieke


  • 11 Juli 2017 - 08:38

    Marion De Boever:

    Het grote avontuur is begonnen. Ben benieuwd naar al je mooie verhalen en natuurlijk ook je foto's. Heel veel succes met je vrijwilligerswerk.

  • 11 Juli 2017 - 15:36

    Sergic Davidian:

    Heel veel succes Marieke en vooral veel plezier! Ben zeer benieuwd naar je verhalen en foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Ik ga vrijwilligerswerk doen in Nepal

Actief sinds 17 Juni 2017
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 4387

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 24 Augustus 2017

Vrijwilligerswerk in Nepal

Landen bezocht: